ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΟΥ
ΟΠΟΥ ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΝ
ΤΑΛΛΕΝΤΑ


Η πιο μικρή μαθήτριά μου/ φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη



















Νότα Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη


Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη

                                                               











                                                                             Νότα Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη
 





Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη



                                                                                   
                                                                                       
Νότα Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη


                                                                                         
                                                                           
                                                                                     
Νότα Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη


Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη
                                                                                     

Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                                                     








Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη
                                                                                     
                                                                                 Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
                                                                                     
                                                                               Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη
                                                                                     
                                                                               
     Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη
                                                    
                                                                             




ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ!

                          ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ!
Γράφει η Νότα Κυμοθόη /Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη
Τα παιδιά που ήρθαν στο εργαστήρι Ζωγραφικής μου, είναι πολλά και συγνώμη που δεν μπορώ να έχω εδώ όλες τις φωτογραφίες τους. Δεν κάνω καμιά διάκριση, αυτήν την δύσκολη εποχή για εμένα, οπού αναγκάζομαι να κλείσω αυτό το εργαστήρι, γιατί η μεγάλη υποχρέωση οπού έχω προς τους γονείς μου, με καλεί να τους φροντίσω...
Πρώτα είμαστε άνθρωποι κι ύστερα δημιουργούμε!
Το χέρι συνέχεια του σώματος σαν κλαδί δέντρου
Το χέρι κι η καρδιά σου, τα μάτια σου μέσα στο Φως
τραγούδια που πέταξαν με χρώματα απ' τα βάθη
κι άφησες να γίνουν ουρανοί και λιβάδια οπού τύλιξαν
χαρά με αγωνία δική σου, εκεί, στο λευκό χαρτί
οπού χρωματίσαμε όλο τον κόσμο με αγάπη ...
Πρώτα ευχαριστώ τους γονείς μου γιατί με έφεραν στον κόσμο και συγχωρήστε μου αυτή τη μεγάλη μου απόφαση, να τους φροντίσω, σε μια εποχή, οπού έχουν ανάγκη την αγάπη μου.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλους τους μαθητές μου, που με τίμησαν ιδιαίτερα με την πειθαρχημένη τους συμπεριφορά να παρακολουθούν επιμελώς αυτά που τους μάθαινα τις ώρες οπού οι καλοί γονείς τους, τα εμπιστεύτηκαν στα χέρια μου!..
Θα θυμούνται όλους εκείνους τους ήχους που έγιναν χρώμα
μέσα σε όλες εκείνες τις ώρες οπού μας συνόδευε η μουσική και η Ευλογία του Παναγίου Πνεύματος!


ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ σε όλα όσα κάνετε στη ζωή σας!
Με αγάπη και φως
Νότα Κυμοθόη

© Nότα Κυμοθόη