ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ!Γράφει η Νότα Κυμοθόη 2010

                                                                             
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ:ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

                                                 1. φωτογραφία από τη Νότα Κυμοθόη


                                                  2.φωτογραφία από τη Νότα Κυμοθόη

3. φωτογραφία από τη Νότα Κυμοθόη

4. φωτογραφία από τη Νότα Κυμοθόη
 5.φωτογραφία από τη Νότα Κυμοθόη

6. φωτογραφία από τη Νότα Κυμοθόη

7. φωτογραφία από τη Νότα Κυμοθόη
8.φωτογραφία από τη Νότα Κυμοθόη

9. φωτογραφία από τη Νότα Κυμοθόη


OI MΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ
Γράφει η Νότα Κυμοθόη 2010




Μετά απ' όλη αυτή την ξέφρενη κατάσταση στην Ελλάδα
έκλεισα το εργαστήρι Ζωγραφικής, από το οποίο πέρασαν
πολλά παιδιά μικρά και μεγάλα κι ελπίζω να στάλαξα στην
καρδιά και το νου τους, αυτό για το οποίο ήρθαν.


Τους ευχαριστώ όλους, γιατί μου έδωσαν τη χαρά
να τους μεταδώσω κάποιες από τις γνώσεις μου.


Εύχομαι σε όλους καλή κι ευλογημένη ζωή
μέσα από χρώματα και σχήματα
κι είθε να δημιουργούν τη ζωή τους
και τη ζωή των γύρω τους με ομορφιά κι αγάπη!


Νότα Κυμoθόη

© Nότα Κυμοθόη