ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

OΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ κι εγώ...όταν...Γράφει η Νότα Κυμοθόη










                                                                                       
                                                                                             
                                                              ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ
                                               κι εγώ...όταν...


Γράφει η Νότα Κυμοθόη


Με πολύ σεβασμό κι αγάπη
για όσες ώρες περάσαμε μαζί...


Η Ζωγραφική είναι χαρά
και την άπλωσα στην καρδιά
των μαθητών μου
και την άφησα στα χέρια τους
για ν΄απλωθεί συνέχεια...
σε χώρους που αγαπούν την τέχνη
και σέβονται τον καλλιτέχνη...


Ας δώσουμε στους ανθρώπους
ομορφιά και χαρά
μέσα από τις δημιουργίες μας!..


Ευχαριστώ όλους και όλες
για τη μεγάλη αυτή χαρά
που μου δώσατε
να είμαι μαζί σας...
δημιουργικά σε ώρες
που θα είναι αλησμόνητες...
Γιατί ξεπεράσαμε μαζί
όλες εκείνες τις δυσκολίες
και κάναμε μαζί
"Το δεν μπορώ=μπορώ"
Να είστε πάντα καλά
και να δημιουργήτε...


Με αγάπη για την αγάπη
και αγάπη για το φως της αγάπης
Νότα Κυμοθόη


Υ.Γ.
Η οικογένεια από την οποία ήρθα στο φως του κόσμου τούτου
ήταν πρώτα κι ύστερα ήρθε η τέχνη...
Ζητώ συγνώμη από τους αγαπημένους μου μαθητές...
Αυτή την εποχή, οι γονείς μου, με έχουν ανάγκη...
Έχω ιερό χρέος να τους βοηθήσω στα γεράματά τους..


..."Με ξεριζώνουν κάθε χαραυγή"
άνθρωποι μέσα από την οικογένειά μου...
Με δυναμώνουν ταυτόχρονα, κάθε στιγμή
γιατί πάντα προσπαθώ να βελτιώνω τον εαυτό μου
μέσα από τις δυσκολίες που τοποθέτησαν
στο δρόμο  μου...Τους συγχωρώ. Ο καθένας
είναι αυτό που προσπαθεί να είναι!..
Το δέντρο, που κάποιοι πληγώνουν,
μπορεί να πονάει, αλλά όταν δακρύζει...
αυτό το δάκρυ στο μέλλον, θα γίνει
θυμίαμα...
Νότα Κυμοθόη

© Nότα Κυμοθόη