ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ!Γράφει η Νότα Κυμοθόη 2010



1.από Νότα Κυμοθόη
2. από Νότα Κυμοθόη
3.από Νότα Κυμοθόη
                                                                                 4.από Νότα Κυμοθόη
5.από Νότα Κυμοθόη
6.από Νότα Κυμοθόη
                                                                               7.απο Νότα Κυμοθόη

8.από Νότα Κυμοθόη

                                                   9.από Νότα Κυμοθόη



                                  
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ!
Γράφει η Νότα Κυμοθόη


Βυθιζόμουν μέσα στον ωκεανό των σχημάτων
και μέσα στον απέραντο ουρανό των μορφών
κι εσύ έβρισκες πάντα το θαυμάσιο μαργαριτάρι σου
αυτό οπού σου έδινα και δεν το έβλεπες
παρά έβλεπες μόνο τη μορφή
αυτή οπού έπερνε το όνειρό σου...


Ταξίδευε τώρα ονειρευτή με το καραβάκι 
αυτό οπού φορτώσαμε  χρώματα...και μορφές
και ...σχήματα...
Τι κι αν έχει περάσει πολύ καιρός;
Τι κι αν ο καθένας βρίσκεται σε άλλες αίθουσες;


Πάντα στους ήχους του Vivaldi θα θυμάμαι
εκείνα τα χέρια τ' αδέξια με το λυγμό
οπού απόθεσα άφωνες χορδές συντονισμού
Οχι εγώ, όχι εγώ...ΕΚΕΙΝΟΣ ήταν πάντα πλάι μου
Εκείνος θα ταξιδεύει μαζί σας
σε όποια κύματα κι αν παλεύει η ψυχούλα σας
πάντα θα βρίσκει λιμάνι
και θ' ακούει απ' το υπερπέραν μια άρπα
να τραγουδάει όλη μου την αγάπη
για όσα εναπόθεσα στα χέρια σας


Νότα Κυμοθόη

© Nότα Κυμοθόη