ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ:ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΥΘΕΝΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
1. Νότα Κυμοθόη "Η Αθηνά προστατεύει την πόλη της" artnotakymothoe©Νότα Κυμοθόη
Ένα αγαπημένο έργο ζωγραφικής μου, ελαιογραφία σε καμβά, με εικαστική δημιουργία στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ μου στον Υμηττό, το 1995. Είναι διαστάσεων 60Χ80 και βρίσκεται στα χέρια του γκαλερίστα Κώστα Βασιλάκη (Ταύρος). Το έργο είναι από τη σειρά "Η πόλη μιας Θεάς" 
Νότα Κυμοθόη"Η Αθηνά προστατεύει την πόλη της"artnotakymothoe © Νότα Κυμοθόη      
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΤΗΛ: 694 8864 569




















2. Νότα Κυμοθόη"Ο Κύκλος της Ζωής" artnotakymothoe" ©Νότα Κυμοθόη 1995
Ένα αγαπημένο έργο ζωγραφικής μου, ελαιογραφία σε καμβά, με εικαστική δημιουργία στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ μου στον Υμηττό, το 1995. Είναι διαστάσεων 60Χ80

Νότα Κυμοθόη    
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΤΗΛ: 694 8864 569

 









3. Νότα Κυμοθόη "Σχέσεις"artnotakymothoe
©Νότα Κυμοθόη 1995
Ένα αγαπημένο έργο ζωγραφικής μου, ελαιογραφία σε καμβά που δημιουργήθηκε στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ μου στον Υμηττό, το 1995. Είναι διαστάσεων 60Χ80

Νότα Κυμοθόη    
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
 ΤΗΛ: 694 8864 569

Όλα τα έργα είναι αυθεντικά εικαστικής δημιουργίας, από εμένα την εποχή όπου  έγραφα τα βιβλία μου "Η Δρασκελιά του Ήλιου" και "Η Λύτρωση". Τα βιβλία μου αυτά, έχουν εκδοθεί και κυκλοφορούν...

e-mail: kimothoinota@gmail.com
artnotakymothoe/Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
Copyright:Νότα Κυμοθόη 2009

© Nότα Κυμοθόη