ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ:ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ


Νότα Κυμοθόη"O Άγγελος των Ουρανών"1992
©artnotakymothoe
Ένα εικαστικό μου έργο, δημιουργίας ύστερα από κοπιαστική εργασία στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ μου Ζωγραφικής. Είναι ελαιογραφία σε καμβά με χρώματα βασικά που δούλεψα στη δική μου παλέτα για να έχω αυτό οπού ήθελα. Ανήκει.


Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, Υμηττός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΗΛ:6948864569



Ο Ησίοδος με ενέπνευσε εικαστικά, μέσα από το έργο του Θεογονία και δημιούργησα μια σειρά από πολλά έργα.

        Νότα Κυμοθόη"Γαία και νέος"1992 ©artnotakymothoe
 Το εικαστικό αυτό έργο μου, είναι δημιουργία στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ μου ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ με χρώματα βασικά, που δουλεύτηκαν στη δική μου παλέτα, για να βγει αυτό οπού ήθελα. Είναι ελαιογραφία σε καμβά 60Χ80.

Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, Υμηττός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΗΛ:6948864569


Λένε οι μελετητές της τέχνης που κάνουν κριτική στα έργα μας, πως ο κάθε δημιουργός περνάει τις χρωματικές του εποχές. Δεν γνωρίζω για να πω τίποτα. Εκείνο οπού με βεβαιότητα γνωρίζω είναι πως αυτή η χρωματική εποχή ήταν για εμένα αιθέρια κι ας χρησιμοποιώ ψυχρά χρώματα, όπως έχουν χαρακτηρίσει το μπλε και το πράσινο.


Δεν ξέρω αν αρέσει ή δεν αρέσει αυτό όλο το αποτέλεσμα στην εικαστική δημιουργία μου του έργου μου με τον τίτλο Νότα Κυμοθόη" Η Ψυχή της Πηγής " 1992© artnotakymothoe.

Μια διάσταση δύναμης καθώς αναβλύζει η Πηγή της Ζωής, η Ζωοδόχος που έχει και το όνομα της Παναγιάς. Με σεβασμό στην Τέχνη οπού δημιουργώ αλλά και στον άνθρωπο που αγαπά την τέχνη. Και η αγάπη αυτή του φιλότεχνου πηγάζει από τις αρετές του. Αν δεν έχει δεν σέβεται τον δημιουργό.
Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, Υμηττός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΗΛ:6948864569


artnotakymothoe/Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
Copyright:Νότα Κυμοθόη 2009