ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ


ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ
 artnotakymothoe©Νότα Κυμοθόη 

Τα δέντρα είναι μέρος της ζωής μας γιατί μας προσφέρουν οξυγόνο κι αποτελούν συνδετικό κρίκο στη ζωή των ανθρώπων. Στην αρχαιότητα ήταν ιερά. Το δέντρο στη δική μου εικαστική θεματολογία έχει τη δική του ξεχωριστή θέση. Εικαστικά to 1991 βλέποντας το θέμα δημιούργησα αυτό το έργο Νότα Κυμοθόη"Το δέντρο της ζωής"©artnotakymothoe. Αποτελεί μια έμπνευσή μου από τις Ηπείρους της Γης με πρόσωπα. Κι όμως το έργο μου αυτό δουλεμένο με χρώματα λαδιού στη δική μου παλέτα, έδωσε το αποτέλεσμα που επιθυμούσα.
Νότα Κυμοθόη Εικαστικός

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, Υμηττός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΗΛ:6948864569


Από τη σειρά της Θεογονίας του Ησιόδου είναι και το έργο μου αυτό, με το οποίο ήθελα να εκφράσω τη Γαία, τη Μεγάλη Μητέρα Θεά. Είναι ελαιογραφία σε καμβά to 1993, με βασικά χρώματα, δουλεμένα εικαστικά στη δική μου παλέτα. Ένα δύσκολο έργο στο οποίο έδωσα τον τίτλο: Νότα Κυμοθόη" Η Ψυχή της Γης ή Γαία"©artnotakymothoe
Το έργο μου είναι συλλεκτικό κι είναι εμπνευσμένο από:
"...Ή τοι μεν πρώτιστα Χάος γένετ'
αυτάρ έπειτα Γαι ευρύστερνος,
πάντων έδος ασφαλές αιεί
αθανάτων, οι έχουσι κάρη νιφόεντος Ολύμπου..." Ησιόδου Θεογονία, στιχ. (116-118)


Νότα Κυμοθόη Εικαστικός

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ,Υμηττός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΤΗΛ:6948864569


Η Θεά Αφροδίτη η αρχαία Θεά του θεϊκού Έρωτα όπως την φαντάστηκα ύστερα από την επίσκεψή μου στον Ακάμα της Κύπρου. Μια Θεά ανθρώπινη την οποία οι καιροί δεν τιμούν όπως της πρέπει. Εργάστηκα εικαστικά με βασικά χρώματα ελαιογραφίας στην παλέτα μου και βγήκε αυτό το αποτέλεσμα, το 1992 
Νότα Κυμοθόη "Αφροδίτη,δροσιά του Δάσους"© artnotakymothoe
Ανήκει
Έργα Τέχνης Μοναδικά και Συλλεκτικά! Για όσους και όσες αγαπούν κι εκτιμούν την αυθεντική ζωγραφική.
Νότα Κυμοθόη Εικαστικός

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ,Υμηττός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΤΗΛ:6948864569


Πνευματικά δικαιώματα © 2009 Νότα Κυμοθόη

ΑΥΘΕΝΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΉΣ© Nότα Κυμοθόη