ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΜΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ


ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΖΩΓΡΑΦΟΣ 
ΜΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ           Νότα Κυμοθόη"O Έφηβος"©artnotakymothoe
Ένα εικαστικό μου έργο, δημιουργίας μου στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ μου ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ στον Υμηττό, το 1992. Εμπνευσμένη από την εφηβεία και με πολλά νοήματα, εργάστηκα με τα βασικά χρώματα ελαιογραφίας στην παλέτα μου, για να πετύχω αυτό το αποτέλεσμα. 
Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, Υμηττός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΗΛ:6948864569
                                        




 artnotakymothoe©Νότα Κυμοθόη 


Ο Χειμώνας είναι μια δύσκολη εποχή για τους ανθρώπους στις βόρειες χώρες αλλά και για τα δέντρα. Οι βελανιδιές αποτελούν ιερά δέντρα από την αρχαιότητα και είχαν κάποτε λαλιά. Στο έργο μου Νότα Κυμοθόη" Μορφή σε δέντρο"1992©artnotakymothoe
επιθυμούσα να εκφράσω την ψυχή του δέντρο, μέσα στην μοναξιά και παγωνιά του Χειμώνα, αλλά και την ψυχή ενός δέντρου, το οποίο καταστρέφεται από ανθρώπινα χέρια.
Ανήκει.

Νότα Κυμοθόη"Αστερόεντα δέντρα" ©artnotakymothoe
Ένα σπουδαίο έργο μου, εμπνευσμένο από τους παγωμένους Χειμώνες του Καναδά κι από την Ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη "Άξιον Εστί". Είναι τα μικρά θαύματα της φύσης τ΄αγαπημένα μου δέντρα. Από τους στίχους:
"...Τ' αστερόεντα δέντρα με την ευδοκία
η παρασημαντική ενός άλλου κόσμου
η παλιά δοξασία ότι πάντα υπάρχει
το πολύ σιμά και όμως αόρατο"... 
Το έργο αυτό είναι ελαιογραφία σε καμβά 60Χ80 με βασικά χρώματα δουλεμένα Εικαστικά στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ Ζωγραφικής μου και στη δική μου παλέτα, με τρόπο δικό μου, έτσι ώστε να μοιάζει το έργο σαν μεταξοτυπία. Δύσκολη τεχνική. Με αυτήν την τεχνική εργάστηκα σκληρά, για να δημιουργήσω έργα εμπνευσμένη από το Άξιον Εστί του Ελύτη, αλλά και άλλων Ποιητών (Γιάννη Ρίτσου, Αριστοτέλη Βαλαωρίτη, Καβαδία και δική μου Ποίηση).
Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, Υμηττός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΗΛ:6948864569

Όλα τα Έργα Ζωγραφικής μου είναι Συλλεκτικά! Απευθύνονται μόνον για όσους αγαπούν να ξεχωρίζουν και να έχουν κάτι μοναδικό και συλλεκτικό στο χώρο τους, που δεν είναι αντιγραφή.
e-mail: kimothoinota@gmail.com
artnotakymothoe/Νότα Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη 
Copyright:Νότα Κυμοθόη 2009