ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Νότα Κυμοθόη "Ζωγραφική Πορτραίτων"


                                                                 


  



Νότα Κυμοθόη
"Ζωγραφική Πορτραίτων" 
Ένα δείγμα εργασίας μου, ελαιογραφία σε καμβά, της 
μητέρας μιας κοπέλας. Το έργο δημιουργήθηκε στο Εικαστικό Εργαστήρι μου στον Υμηττό, από μια φωτογραφία, την οποία μου έφερε. Είναι ακριβώς ίδιο με την φωτογραφία, την οποία έβλεπα. Της άρεσε πολύ.  Το έχει στο σπίτι της. Την ευχαριστώ!
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΡΤΡΑΙΤΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Υμηττός
Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΗΛ: 694 8864 569
artnotakymothoe© Νότα Κυμοθόη


Η έκφραση σ΄ένα πρόσωπο είναι το αποτέλεσμα οπού αποτυπώνεται σε αυτό κι αυτό οπού ο φιλότεχνος εισπράττει. Εδώ, σε μια μεγάλη μου προσπάθεια, να ζωγραφίσω το συναίσθημα του Ιησού Χριστού, ενώ προσεύχεται στο όρος των Ελαιών. Το έργο είναι από φωτογραφία, την οποία έβλεπα και προσπάθησα να ζωγραφίσω αυτό όλο το εικαστικό αποτέλεσμα της εσωτερικής έκφρασης του θεανθρώπου.
Το έργο άρεσε πολύ στον επιχειρηματία που έχει μια αλυσίδα καταστημάτων καλλυντικών σε όλη την Ελλάδα και το πήρε. Ευχαριστώ!!!
artnotakymothoe© Νότα Κυμοθόη

Πορτραίτο του Γέροντα, στην Ιερά Μονή Παντελεήμονος στην Πεντέλη, από τη μικρή φωτογραφία που έβλεπα. Είναι ζωγραφισμένο με τεχνική αγιογραφίας σε χαρτί και ανήκει σ΄ εμένα. Ευχαριστώ Ευχαριστώ Ευχαριστώ!
artnotakymothoe© Νότα Κυμοθόη
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΡΤΡΑΙΤΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΉΣ, Υμηττός
Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΗΛ: 694 8864 569

Πορτραίτο του πατέρα μου, το 1991, ενώ καθόταν στην πολυθρόνα και με καμάρωνε που ζωγράφιζα. Είναι εικαστικό αποτέλεσμα πολλών ημερών και είναι ελαιογραφία σε καμβά. Ανήκει σ΄εμένα!!!
Η ζωγραφική Πορτραίτων δεν είναι εύκολη και μήτε μπορεί να γίνεται στο πόδι. Στο δρόμο σκιτσάρουν, δεν ζωγραφίζουν Πορτραίτα. Εκτός κι αν ο εικαστικός είναι πράγματι εκπαιδευμένος να μπορεί ν΄ αποτυπώσει εικονικά την έκφραση του ανθρώπου, τον οποίο ζωγραφίζει. Σε αυτήν την δραστηριότητα, εκπαίδευσα τον εαυτό μου πολλά χρόνια πριν, περί το 1978-1979 στην Ελλάδα αλλά και στην Ιταλία. Το αποτέλεσμα ήταν προσοδοφόρο για τα έξοδά μου εκείνη την εποχή. Και η εικαστική μου δραστηριότητα ήταν με κάρβουνο σε χαρτί, στους δρόμους της Φλωρεντίας και της Ρώμης! Ευχαριστώ!

Το πορτραίτο της μητέρας μου είναι το εικαστικό αποτέλεσμα ελαιογραφίας σε καμβά, από φωτογραφίας της που έβλεπα. Ολοκληρώθηκε το 1991 και ανήκει σ΄εμένα!

                                   
Η Διδασκαλία Πορτραίτου, σε μαθήτριά μου, η οποία στέκεται πλάι στο αποτέλεσμα του σχεδίου της, μετά από κάποιες συνεχείς ημέρες διδαχής της. 


artnotakymothoe© Νότα Κυμοθόη

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΡΤΡΑΙΤΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, Υμηττός
Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΗΛ: 694 8864 569




artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
Copyright:Νότα Κυμοθόη 2009

Nότα Κυμοθόη "Ζωγραφική Πορτραίτων" © Nότα Κυμοθόη