ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ: Ο ΧΩΡΟΣ και η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ:2o μέρος

Ο ΧΩΡΟΣ και η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ 
Με τη Ζωγράφο Νότα Κυμοθόη 
http://artnotakymothoe.blogspot.com/ 

Ο ζωγράφος έχει συνήθως μια μεγάλη αγωνία που γίνεται "φόβος" στο πως θα καλύψει το κενό,  που είναι εκτός από το κύριο σχέδιο.

Μετά από την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ επικρατεί μια άλλη προοπτική με όλες τις δυνατότητες
που μπορεί να έχει ο ζωγράφος για ένα έργο τέχνης. Είναι η εποχή (1520μ.Χ-1600μ.Χ.) του ΜΑΝΙΕΡΙΣΜΟΥ. Τα χαρακτηριστικά αυτής της τέχνης μας δίνουν οι μορφές και τα σχήματα μέσα από τις φόρμες τους που είναι επιτηδευμένες τόσο που μοιάζουν αιωρούμενες μέσα σε ασαφή κι απροσδιόριστο χώρο. Το θέμα του πίνακα μετατοπίζεται στο πίσω μέρος και μπροστά έρχονται διάφορα άλλα στοιχεία, που είναι δευτερεύοντα. Χαρακτηριστικά είναι αυτή την εποχή και τα έργα του El Greco. Είναι μια εποχή ανάμεσα στην ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και στο ΜΠΑΡΟΚ που ακολουθεί.

ΜΠΑΡΟΚ (1600 μ.Χ.-1750 μ.Χ.). 
     Είναι μια έννοια που παράγεται από την ελληνική λέξη "βάρος" αλλά κι από την ισπανική "barojo", για να χαρακτηριστεί αυτή η εποχή της τέχνης. Ο ζωγράφος και γενικά ο καλλιτέχνης αυτής της εποχής έχει απομακρυνθεί από τις κλασσικές μορφές της αρμονίας που χαρακτηρίζουν την αρχαία ελληνική τέχνη. Είναι ένα κακόγουστο αστείο; Όχι, είναι μια εποχή συνεχών αλλαγών στα σχήματα και στις φόρμες με πολύ θεατρική άποψη. Κι αυτό φαίνεται μέσα από το πνεύμα της τέχνης αυτή την περίοδο, όπου μπλέκεται το βλέμμα στο πραγματικό γύρω του και σε αυτό που βλέπει. Είναι μια μεγάλη αλλαγή "αντιμεταρρυθμίσεων" στη Δύση και τα διάφορα Τάγματα όπως αυτό των Ιησουιτών που μετακινούνται προς την Ανατολή, δημιουργεί ένα παράξενο συναίσθημα σε θέματα θρησκευτικά, ερωτικά, κοινωνικά, οικονομικά που έχουν αφήσει αποτυπώματα στις πινελιές των ζωγράφων.
Caravaggio, Poussin, Tiepolo, Bernini, Rembrand, Rubens.
   Οι Ζωγράφοι είναι άνθρωποι που ζουν μέσα σε αυτόν τον κόσμο των μεγάλων αλλαγών κι ο καθένας βλέπει τον κόσμο σύμφωνα με το τι κόσμο έχει μέσα του...
Ευγνωμονούμε για όλη τη γνώση!

Νότα Κυμοθόη-Ζωγραφική "Ο ΧΩΡΟΣ και η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ"© Nότα Κυμοθόη

Άδεια Creative Commons

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ:Ο ΧΩΡΟΣ Νότα Κυμοθόη


            ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ: 
Ο ΧΩΡΟΣ ...

Γράφει η Νότα Κυμοθόη 

"Για να ζωγραφίσει κάποιος πρέπει να έχει έναν κόσμο μέσα του" τον οποίο πρέπει να αναπαραστήσει στην επιφάνεια εργασίας του. Αλλά ο ζωγράφος είναι μέσα στο χώρο των αντικειμένων όλων. Ο χώρος, περιλαμβάνει τρεις διαστάσεις μέσα στις οποίες παρατηρούμε όλα τα αντικείμενα. Αυτές είναι:
1.Ύψος
2.Πλάτος
3.Βάθος
Αλλά το επίπεδο ή επιφάνεια ζωγραφικής ενός έργου αποτελείται από δύο διαστάσεις:
1. Ύψος
2. Πλάτος
Αυτή η "διαδική" κατάσταση ή αλλιώς δισδιάστατη επιφάνεια αποτελούσε κι αποτελεί για το Ζωγράφο το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου του, αυτού που επιθυμούσε εκεί ν΄ αναπαραστήσει.
Η Ιστορία της Τέχνης, διδάσκει πως αυτό το πρόβλημα ξεπεράστηκε με τρόπους που έγιναν κανόνες στις διάφορες εποχές κι αποτέλεσαν τις τεχνοτροπίες ή σχολές Ζωγραφικής...

Σε έναν γλύπτη είναι πιο εύκολο να φτιάξει μια φιγούρα, αλλά, για έναν ζωγράφο ήταν πρόβλημα να στήσει μια φιγούρα μέσα στο χώρο. Ο χώρος της επίπεδης επιφάνειας ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα...

α) ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΓΓΕΙΩΝ και ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΩΝ:
  Στα αγγεία της Αρχαίας Ελλάδας, παρατηρούμε πως υπήρχε η γνώση της ΨΕΥΔΑΊΣΘΗΣΗΣ του βάθους στο χώρο. Την ίδια αίσθηση μας δίνουν και  παραστάσεις σε τοιχογραφίες.

β) ΙΕΡΑΤΙΚΗ ή ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:
    Αν παρατηρήσουμε τις μορφές, "φιγούρες ανθρώπων" στα Φαγιούμ της Αιγύπτου, θα παρατηρήσουμε πως ζωγραφίζονται από μια χαρακτηριστική οπτική γωνία. Δηλαδή όλα τα πρόσωπα από το πλάι ζωγραφίζονται, αλλά το μάτι σαν να το βλέπουμε κατά πρόσωπο. Το σώμα δε από το πλάι και πάντα ο βασιλιάς ή η βασίλισσα είναι πιο μεγαλόσωμες φιγούρες απ' ότι τα άλλα πρόσωπα. Οι παραστάσεις έχουν δημιουργηθεί με επιρροή μέσα από τα αρχαιοελληνικά αγγεία και τις αρχαιοελληνικές παραστάσεις τοιχογραφιών.

γ) ΨΗΦΙΔΩΤΑ:
   Αυτός ο τρόπος χρησιμοποιείται σε παραστάσεις με ψηφίδες κατά τη Ρωμαϊκή εποχή. Μια τέχνη οπού άνθισε χρησιμοποιώντας τσακισμένα κεραμικά ή πετραδάκια χρωματιστά.

δ)ΙΣΟΚΕΦΑΛΙΑ ή ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΗ  ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:
     Στη Βυζαντινή τέχνη, οι άγιοι στις εικόνες είναι ΚΑΤΑ ΜΕΤΩΠΟ και ο ΕΝΑΣ ΠΛΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, δηλαδή αναπτύσσει εδώ ο Ζωγράφος μια ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΗ  αναπαράσταση μέσα σε ένα χώρο που είναι ΧΡΥΣΟΣ ή πράσινος=κάμπος, όπως συνήθως λέγεται στη γλώσσα των αγιογράφων. Εδώ έχουμε δηλαδή ένα χώρο πλασματικό δίχως βάθος και η τέχνη διαφοροποιεί όλες τις αναλογίες
προσπαθώντας να αποτυπώσει το συναίσθημα του προσώπου και να ζωγραφίσει έννοιες με συμβολισμούς.

Ο χώρος δημιουργεί ένα πρόβλημα αυτήν την εποχή και ο Ζωγράφος πρέπει να τον γεμίσει. Έτσι δημιουργείται ένας ζωγραφικός όρος, η Προοπτική. Η Προοπτική όμως δεν είναι ΝΕΟ ΕΊΔΟΣ, αλλά αν παρατηρήσουμε στις τοιχογραφίες των αρχαιοελλήνων ζωγράφων θα δούμε πως υπήρχε. Ο χώρος δεν ήταν άδειος.

ε) ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ στο ΜΕΣΑΙΩΝΑ
    Θα παρατηρήσουμε στις απείρου κάλλους Βυζαντινές εικόνες αυτής τη εποχής μια Προοπτική που είναι "ανάποδη",  δηλαδή ΑΝΕΣΤΡΕΜΈΝΗ. Όλα τα αντικείμενα είναι στο μπροστινό μέρος μικρότερα ενώ εκείνα που είναι πίσω είναι μεγαλύτερα.(13ος αιώνας)

στ) ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ:
     Αυτή την εποχή προσδιορίζεται η "γραμμή του ορίζοντα" και μέσα στη γεωμετρική κατασκευή ο ζωγράφος ανακαλύπτει ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ επάνω σε αυτήν  και κατορθώνει να συγκλίνουν σε αυτό όλες οι γραμμές των αντικειμένων. Αποτέλεσε αυτή η Προοπτική τον "ανθρωποκεντρισμό" της Αναγέννησης και ο Ζωγράφος κατορθώνει να τοποθετεί την αίσθηση του θεατή μέσα στο έργο που ζωγραφίζει. Ο κόσμος αυτή την εποχή στα έργα τέχνης, φαίνεται σαν να έχει ανοίξει ο Ζωγράφος ένα παράθυρο μέσα τους.

     Ο  περίφημος Ουμανιστής από την Ιταλία ο L.B. Alberti (1404-1472) έγραψε περί Προοπτικής to 1436 ως μέθοδο απεικόνισης τον Ιδανικό Άνθρωπο στο σύγγραμμά του: " Della Pittura", υποστηρίζοντας πως η Ζωγραφική πρέπει να επιστρέψει στην Κλασική Τέχνη της Αρχαίας Ελλάδας και να ξεφύγει από τους θρησκευτικούς συμβολισμούς. Αυτή η εποχή της Αναγέννησης στρέφει τους Ζωγράφους και γενικά Καλλιτέχνες σε έναν θαυμασμό για την Αρχαία Ελλάδα και την Τέχνη της.
     Έτσι μελετώνται οι αναλογίες του ανθρώπου και των αντικειμένων σε σχέση με το χώρο στον οποίο ζωγραφίζονται κι έχουμε απόδοση του βάθους με μαθηματική ακρίβεια. Αυτή την εποχή ορίζεται ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΧΩΡΟΥ!
      Δηλαδή ο εξωτερικός χώρος των τριών διαστάσεων αναπαριστάνεται στην δισδιάστατη επιφάνεια ζωγραφικής, δηλαδή στον καμβά του ζωγράφου.

Nότα Κυμοθόη Ζωγραφική "Ο ΧΩΡΟΣ"© Nότα Κυμοθόη


Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ"


ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
© Νότα Κυμοθόη
"Μορφή σε δέντρο"© Νότα Κυμοθόη: Έργο ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη, 1991. Ανήκει σε συλλέκτη.
Ζωγραφίζω δέντρα φιλοσοφώντας, καθώς η ζωγραφική κατασκευάζει εικόνες οι οποίες ρέουν. Δεν αντιγράφω έργα, αλλά εμπνέομαι, γιατί μου αρέσει αυτό που ζωγραφίζω να πάλλεται, να κινείται, να εμπνέει να μεταμορφώνεται και να δημιουργεί την αίσθηση της γοητείας...
Δεν ντρέπομαι για τα έργα μου, τα οποία είναι εμπνευσμένα από αυτό οπού βλέπω κι αυτό οπού αισθάνομαι, γιατί συγχωρέστε μου το γεγονός ότι δεν μπορώ να αυτοπεριοριστώ επειδή δεν γνωρίζω πότε μπορεί να τελειώσει ένας πίνακας, ο οποίος συνεχώς ανθίζει!..

© Νότα Κυμοθόη
"Τα αστερόεντα δέντρα"© Νότα Κυμοθόη: Έργο ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη, 1991
Ο Οδυσσέας Ελύτης με την ποίησή του ήταν μέσα στην ψυχή μου, όταν στον μακρινό Καναδά και μέσα στο χιόνι, έβλεπα μόνον γυμνά κλαδιά δέντρων. Αυτά τα δέντρα οπού μέσα στον χειμώνα περιμένουν την άνοιξη για να βλαστήσουν, είναι σαν τις ψυχές εκείνες των ανθρώπων που πονάνε. Αλήθεια πόσο πονάνε οι άνθρωποι!.. Δεν θα μιλήσω ποτέ για τον πόνο αυτόν ανοιχτά. Υπάρχει μέσα στην ιστορία και δεν μπορώ αυτόν τον πόνο, όλον να τον αποτυπώσω. Μπορώ όμως να τον ζωγραφίσω, γιατί είναι ανθρώπινη ιστορία λαών. Το ότι είμαι Ελληνίδα και γνωρίζω Ιστορία, συγχωρέστε μου το ότι δεν συμφιλιώνομαι μ΄εκείνους οπού έχουν τη βια των πολέμων και της καταστροφής στο νου τους. Από τη μια μεριά το Ισλάμ κι από την άλλη η Ορθοδοξία και στη μέση ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ!..


© Νότα Κυμοθόη
"Το δέντρο της ζωής"© Νότα Κυμοθόη:Έργο ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη, 1995
Ίσως γιατί η Λογοτεχνία και η Ζωγραφική αλλά και η Μουσική συνυπάρχουν για εμένα μαζί όταν δουλεύω. Για μένα η ζωγραφική αποτελεί ένα μεγάλο ΜΥΣΤΗΡΙΟ και εργάζομαι ως ΜΥΣΤΗΣ με τον τρόπο το δικό μου. Αν λοιπόν ο φιλότεχνος βλέπει τα έργα μου, νομίζω πως καταλαβαίνει τι θέλω να του πω... Αν πάλι όχι, τότε δίχως να με ρωτήσει, κλέβει τις ιδέες μου!..Είναι τόσο απλό σε τρόπο αλλά και κλείνουν αυτό οπού υπάρχει μέσα στη δική μου ψυχή...
Στη χώρα Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλοί διανοούμενοι και θλίβομαι γιατί υπάρχει μεγάλο υστέρημα στη διανόηση, αυτό οπού κατανοώ ως πρωτότυπη σκέψη!
Συγχωρέστε μου την τόλμη να ζωγραφίζω πρωτότυπα έργα! Ίσως γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο στο χώρο της τέχνης, την οποία οι περισσότεροι του είδους ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ!..

Συγνώμη που μιλάω για μένα... επειδή κάποιοι βλέπουν "λάθη" σε αυτά που φτιάχνω κι επειδή δεν θέλουν να παραδεχτούν κανένα από τα δικά μου προσόντα! Η κακία και η μοχθηρία που επικρατεί στην Ελλάδα και ιδιαίτερα από πολύ κοντινούς ανθρώπους, οι οποίοι έρχονται "ως φίλοι" και οι οποίοι προσπαθούν με θεμιτά κι αθέμιτα μέσα να φθείρουν έναν γνήσιο δημιουργό. Δυστυχώς, είναι μια κυρίαρχη στάση για την τέχνη και τη διανόηση στην Ελλάδα!Ίσως, γιατί ιδρύθηκαν για κέρδος και όφελος μέσα στον Ο.Τ.Α επιχειρήσεις με παρεούλες που ασχολούνται με τα πολιτιστικά σε Δήμους κι Εκκλησίες που δεν έχουν ιδέα από διανόηση!Δυστυχώς, μίζερα συναισθήματα, από ανθρώπους που μοχθούν να βλάπτουν με τις πικρές κριτικές τους δημιουργούς, υπάρχουν παντού σε χώρους της τέχνης και όχι μόνον!


© Νότα Κυμοθόη
"Τοπίο"© Νότα Κυμοθόη:Έργο ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη
(Ανήκει σε συλλέκτη στην Αθήνα)

Για μένα το έργο ζωγραφικής ξεκινά από τον δικό μου κόσμο κι ολοκληρώνεται ως εκεί οπού το βλέμμα του θεατή μπορεί να το κατανοήσει, ακόμα κι εκείνου του υποψιασμένου θεατή, οπού κάτι διαφορετικό ψάχνει να βρει μέσα στην τέχνη!
Με το βλέμμα το δικό μου και τα δικά μου συναισθήματα οδηγείται το χέρι μου και οι εικόνες οπού φτιάχνω, μπορεί να απορρέουν από το φυσικό περιβάλλον, αλλά έχουν μέσα τους την αίσθηση οπού αντιλαμβάνομαι εγώ το έλατο ή το βουνό που βλέπω! Ένα τοπίο απ΄ "τα ψηλά βουνά", που μπορεί να με είχε ενθουσιάσει το βιβλίο του Ζαχαρία Παπαντωνίου όταν ήμουν παιδί και φτερούγισαν οι εικόνες της σκέψης του μέσα σε αυτό που έβλεπαν τα δικά μου μάτια, σε μια άλλη εποχή κι έγιναν Έργο Τέχνης!

© Νότα Κυμοθόη
"Η ψυχή των δέντρων"© Νότα Κυμοθόη:Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη, 1995

"Η τέχνη ήταν πάντα, αγάπη μου, υπόθεση ζωής και θανάτου, πράγμα που πάντα είχα ξεχάσει", γράφει ο Richard Wilbur.
Η κίνηση για μένα υπάρχει ακόμα κι εκεί οπού κάποιο ανθρώπινο χέρι, ως δολοφόνος, κόβει ένα δέντρο, κόβει τα κλαδιά του δέντρο που δεν υπολογίζει, γιατί δεν έχει φωνή...
Κι εγώ λοιπόν, εκφράζομαι με την αίσθηση του δέντρο οπού κινείται η ψυχή του και με σαφήνεια τα κομμένα του κλαδιά φανερώνουν τη βια, ώστε ν΄αναγνωρίζεται στο πέρασμά της. Από ποιον άραγε;
Δεν σοκάρομαι από εκείνους οι οποίοι προσπάθησαν και προσπαθούν με "βια" να τοποθετήσουν δυσκολίες κι εμπόδια στην έκφρασή μου. Συγνώμη οπού τους τρόπους έκφρασης τους επιλέγω κάνοντας την υπέρβασή μου σ΄εκείνες τις ιδεοληψίες όσων δεν κατανοούν την τέχνη. Γιατί, αλήθεια τι μπορεί να πει κάποιος για το πραγματικό που εκφράζω με τρόπο δικό μου μέσα στη ζωγραφική μου;

© Νότα Κυμοθόη
"Μορφή σε δέντρο"© Νότα Κυμοθόη:Έργο της Νότας Κυμοθόη, 1991
(Ανήκει σε συλλέκτη)
Εκεί, οπού τις νύχτες οι ψυχές των δέντρων μονολογούν για τη φρίκη μιας πυρκαγιάς που έκαψε τα δέντρα. Εκεί, οπού μάχονται με τις φλόγες οι πυροσβέστες να τα γλιτώσουν. Εκεί, οπού οι μορφές των ανθρώπων και των δέντρων γίνονται ένα και σμίγουν για τη σωτηρία του περιβάλλοντος!..Εκεί, οπού δεν υπάρχει το δέντρο που ήταν πριν. Εκεί, οπού οι πυροσβέστες άφησαν την ζωή τους μέσα στην προσπάθειά τους για να σβήσουν τη φωτιά. Το όριο της αναπαράστασης σε μια τέτοια περίπτωση με τι τρόπο να το κάνεις σαφές, ώστε ο θεατής ενός έργου τέχνης μου ν΄αναγνωρίσει το χέρι εκείνο που δε σέβεται και δεν αγαπάει το περιβάλλον του;

© Νότα Κυμοθόη
"Ανθισμένες αμυγδαλιές"© Νότα Κυμοθόη:Έργο της Νότας Κυμοθόη, 1996
(ανήκει)
Μια αίσθηση οπού ενώ τι καμένο κλαδί είναι μαύρο και δεν θ΄ ανθίσει ποτέ...
Ένα άλλο μαύρο και ξερό κλαδί, αυτό της αμυγδαλιάς, που βλέπεις μέσα στο χειμώνα, σου δίνει την ελπίδα! Μια ελπίδα που είναι σαν εκείνο το όνειρο ενός παιδιού, που ακουμπάει σ΄ένα ξερό κλαδί.
Η αμυγδαλιά διδάσκει!..Δεν μπορώ να λησμονήσω εκείνες τις ανθισμένες αμυγδαλιές που φέρνουν μέσα στο Φλεβάρη το μήνυμα της άνοιξης! Γιατί εκείνα τα κλαδιά τους, ενώ φαίνονται ξερά, στην ουσία, κλείνουν όλα τα μπουμπούκια. Μοιάζουν σαν όλους τους μαθητές που έγιναν αμύγδαλα! Τουλάχιστον οι όσοι πέρασαν από το εργαστήρι μου και διδάχτηκαν μαζί μου ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ, θα θυμούνται αυτή την μικρή λεπτομέρεια...

artnotakymothoe/© Νότα Κυμοθόη

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ© Nότα Κυμοθόη

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

ΑΡΧΙΜΗΝΙΑ ΚΙ ΑΡΧΙΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΗ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ από Νότα Κυμοθόη 2012


http://kymothoenota.blogspot.com

ΑΡΧΙΜΗΝΙΑ ΚΙ ΑΡΧΙΧΡΟΝΙΑ


ΚΑΛΗ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ


ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΑΡΑ


 ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙ


ΓΙΑΤΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΕΙΝ' ΚΑΚΟΣ


ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ


ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΥΠΟΜΟΝΗ


ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ


ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ


ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ


ΜΑΖΙ Σ' ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ


ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ


ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΤΟΛΙΔΙ!..




ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 


από Νότα Κυμοθόη
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .


Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΟΥ:ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

 artnotakymothoe/Νότα Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη 
Ζωγραφική σε παλιά ξύλα
Νότα Κυμοθόη

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΟΥ

ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ

Ευχαριστώ από καρδιάς όλους, όσους τόσα χρόνια
αγκάλιασαν τις δημιουργίες μου με αγάπη
και στόλισαν με αυτές τους χώρους τους.

Ευχαριστώ όλους τους μαθητές μου
κι όλες τις μαθήτριές μου που με τίμησαν
κι ευχαριστώ ιδιαίτερα τους γονείς τους
οπού είχαν εμπιστευτεί την τρυφερή ψυχή
των αγαπημένων τους τέκνων στα χέρια μου...

Ελπίζω να εναπόθεσα ένα μικρό κι εύοσμο άνθος
στα χέρια τους...

Ευχαριστώ όλους σας με πολύ αγάπη...
Εύχομαι να είστε όλοι κι όλες καλά...
 artnotakymothoe/Νότα Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη 
Copyright:Νότα Κυμοθόη 2009

© Nότα Κυμοθόη