ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Νότα Κυμοθόη "Σπουδή Χειμώνα" Ζωγραφική

Nοτα Κυμοθόη "Σπουδή Χειμώνα" Ζωγραφική
artnotakymothoe "Ελάφι"© Νότα Κυμοθόη
Ελαιογραφία σε καμβά
                                                                  Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
                                          
Ο Χειμώνας εμπνέει και τον ευχαριστώ, γιατί μου έχει δώσει μια σειρά από έργα πολύ αγαπημένα. Το έργο μου "ελάφι" έχει κυκλοφορήσει και σε καρτ ποστάλ, ανήκει στη συλλογή μιας αγαπημένης φίλης, την οποία ευχαριστώ ιδιαίτερα...
artnotakymothoe "Τ΄ αστερόεντα δέντρα"© Νότα Κυμοθόη
Ελαιογραφία σε καμβά
                                                                    Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
                                             
Ένα αγαπημένο έργο μου "Τ΄ αστερόεντα δέντρα" το οποίο είναι εμπνευσμένο από την Ποίηση του Οδ. Ελύτη κι από το χειμώνα του Καναδά, όπου ζούσα, εκείνη την εποχή. Το έργο μου αυτό, έχει δημοσιευθεί και στο βιβλίο μου "Λεύκωμα '95" Ζωγραφική Νότα Κυμοθόη. Ανήκει στην κόρη μου!
artnotakymothoe "Μορφή σε δέντρο"© Νότα Κυμοθόη
Ελαιογραφία σε καμβά
Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
                                               
Αυτό το αγαπημένο μου έργο με τίτλο "Μορφή σε δέντρο" 1992 είναι εμπνευσμένο από την προσωπική μου φαντασία και την αγάπη μου για τα δέντρα. Ανήκει στη συλλογή ενός πολύ καλού φίλου και τον ευχαριστώ ιδιαίτερα. Κι αυτό έχει δημοσιευθεί στο βιβλίο μου "Λεύκωμα ΄95" Ζωγραφική Νότα Κυμοθόη
artnotakymothoe "Τοπίο"© Νότα Κυμοθόη
Ελαιογραφία σε καμβά
                                                      Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
                                          
Το αγαπημένο μου αυτό έργο, είναι εμπνευσμένο από το βιβλίο "Ψηλά βουνά" του Ζαχαρία Παπαντωνίου κι από τον αγαπημένο μου Παρνασσό, αλλά κι από το μακρινό Banff της Αλμπέρτας του Καναδά, όπου ζούσα ένα διάστημα της ζωής μου. Έχει δημοσιευθεί στο βιβλίο μου "Λεύκωμα ΄95" Ζωγραφική Νότα Κυμοθόη και ανήκει σε έναν εκλεκτό φίλο και συμμαθητή μου και τον ευχαριστώ ιδιαίτερα.
artnotakymothoe "Το δέντρο της ζωής"© Νότα Κυμοθόη
Ελαιογραφία σε καμβά
                                                     Νότα Κυμοθόη Εικαστικός
                                           
Το αγαπημένο μου αυτό έργο είναι εμπνευσμένο από τις 5 Ηπείρους της Γης μας και τους ανθρώπους και το δέντρο καταγωγής μας. Έχει δημοσιευθεί στο βιβλίο μου "Λεύκωμα ΄95" Ζωγραφική Νότα Κυμοθόη, έχει παρουσιαστεί σε πολλές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, έχει κυκλοφορήσει σε καρτ ποστάλ.

Νότα Κυμοθόη "Σπουδή Χειμώνα" Ζωγραφική© Nότα Κυμοθόη

Πνευματικά Δικαιώματα:artnotakymothoe© Νότα Κυμοθόη









Δεν υπάρχουν σχόλια: