ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Νότα Κυμοθόη "ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ"

Νότα Κυμοθόη
              ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ
                                   
Το Μορφωτικό Κέντρο της Πρεσβείας της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου τιμώντας τους καλλιτέχνες εικαστικούς και Λογοτέχνες, οργανώνει έκθεση Ζωγραφικής από 1 έως 12 Μαρτίου 2018, στην Αθήνα.
Έχω την τιμή, ως Εικαστικός και Λογοτέχνης, φίλη του Μορφωτικού Κέντρου της Πρεσβείας της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου στην Αθήνα, να σας προσκαλέσω στα εγκαίνια της ομαδικής αυτής Έκθεσης στην οποία συμμετέχω, με έργα εικαστικών μου εμπνευσμένα από την αγαπημένη αυτήν χώρα, την οποία έχω πολλές φορές επισκεφτεί ως ταξιδιώτης κι ερευνητής του σπουδαίου πολιτισμού της..
Τα Εγκαίνια είναι την  Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018 και ώρα 7 μ.μ.
Διεύθυνση: Πανεπιστημίου 6, Σύνταγμα, 3ος όροφος 
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Νότα Κυμοθόη Εικαστικός και Λογοτέχνης

artnotakymothoe© Νότα Κυμοθόη




ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΟΥ
Σας προσκαλώ να έρθετε στα εγκαίνια της ομαδικής Έκθεσης Ζωγραφικής που πραγματοποιείται μαζί με την Ένωση Καλλιτεχνών και Λογοτεχνών Ηλιούπολης στην αίθουσα της Αιγυπτιακής Πρεσβείας της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου στην Αθήνα.
Λαμβάνω μέρος με 4 Εικαστικά έργα μου και θα χαρώ να έρθετε να δείτε τα έργα όλων μας, οι φιλότεχνοι και  οι φιλότεχνες. 
H Τέχνη αποτελεί γέφυρα πολιτισμού, αγάπης, ειρήνης και ενότητας των ανθρώπων.

Οι καλλιτέχνες δημιουργούμε γέφυρες ειρηνικές μέσα από τον πολιτισμό και δεν διαχωρίζουμε τους λαούς. Αγαπάμε τους ανθρώπους κι ευχόμαστε να φωτιστούν οι νόες όλων των ανθρώπων, αναγνωρίζοντας ο ένας τον άλλον και τα όριά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: