ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Art Therapy in Cyprus from Nota Kimothoi



                                              Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη


Art Therapy in Cyprus from Nota Kimothoi

Η προσφορά μου στην Κύπρο αυτή την εποχή
 είναι δοσμένη με αγάπη
 καθώς η επαφή μου με τους συνανθρώπους
 σε αυτό το όμορφο νησί αλλά τόσο μυστήριο
και με τόσο βαρύ παρελθόν οπού σέρνουν οι άνθρωποι
καθώς έχουν τόσα πολλά που κουβαλάνε
με έβαλε σε σκέψεις πολλές...

Έτσι τα μαθήματα Art Therapy
 απευθύνονται σε ανθρώπους
 που επιθυμούν μέσα από την τέχνη
και την καθοδήγησή μου
να ελευθερωθούν από όσα τους βαραίνουν...

Ταυτόχρονα θα μάθουν και να ζωγραφίζουν!..

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ , φίλες και φίλοι μου
και ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 
με δημιουργίες φανταστικές που θα δώσουν χαρά σε εσάς και στις οικογένειές σας...

Καλημέρα με την αγάπη μου
Νότα Κυμοθόη

© Nότα Κυμοθόη