ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022

Νότα Κυμοθόη "Ο ΆΓΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ" Ζωγραφική

Ένα μοναδικό Εικαστικό Έργο Ζωγραφικής μου, ελαιογραφία σε καμβά, που δημιούργησα το 1999, τέτοια εποχή. Είχε εκδοθεί το ερωτικό βιβλίο Ποίησής μου: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ Ερώ, εκδόσεις Ιωλκός 1999 (και στο εσώφυλλο ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΕΡΩ ΠΟΙΗΣΗ), το οποίο βιβλίο μου αυτό, είχε στο εξώφυλό του ένα εικαστικό έργο μου με χρωματιστά μολύβια σε χαρτί
Τα έργα αυτά, όπως και πολλά άλλα, είναι εμπνευσμένα από την Ποίησή μου, που περιλαμβάνεται σε αυτό το βιβλίο μου, με τον ευρηματικό τίτλο από εμένα. Το βιβλίο μου αυτό, παρουσιάστηκε στην ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΊΟΥ το 2001, από τον Παναγιώτη Κ. Μητροπέτρο Φιλόλογο-Νομικό Λυκειάρχη του 1ου Λυκείου Κερατσινίου. Δημοσιεύτηκε όλη η ομιλία του στο περιοδικό ΕΡΕΥΝΑ τον Ιανουάριο 2002. Αναρτήθηκε όλη η παρουσίαση και η ομιλία του στην ιστοσελίδα http://kymothoenota.blogspot.com/2011/02/?m=0 στις 14 Φεβρουαρίου 2011. 

Νότα Κυμοθόη Εικαστικός και Λογοτέχνης, Ποιήτρια

Δεν υπάρχουν σχόλια: