ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ"ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΝΑ ΜΑΜΑ Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ"

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ: ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΝΑ ΜΑΜΑ Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ

ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ


Ο πρώτος άνθρωπος οπού έρχεται σ΄επαφή ο νεογέννητος άνθρωπος!Η ζεστή αγκαλιά!Ο αιώνιος λώρος για κάθε άνθρωπο...Μητέρα, μάνα, μαμά!!!
Παναγία μητέρα, η πιο πονόψυχη μητέρα για όλα τα παιδιά του κόσμου!!!

(ΕΡΓΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ:ΜΗΤΕΡΑ ΘΕΟΥ από τη
 ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
ΑΥΓΟΤΕΜΠΕΡΑ ΣΕ ΞΥΛΟ)


Ένα ολόλευκο γαρίφαλο για την πιο αγνή μητέρα όλης της ανθρωπότητας!...
Ένα λευκό γαρίφαλο για την αγαπημένη μου μητέρα, που είναι σε άλλα επίπεδα κι ένα μεγάλο "ευχαριστώ" γιατί με έφερε σε αυτόν τον κόσμο!!!









Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη:Τριαντάφυλλα,  ελαιογραφία σε μουσαμά 
Άδεια Creative Commons
Λουλούδια, πολλά λουλούδια, για τον μοναδικό μου σύζυγο (άσχετα αν δεν είμαστε μαζί εδώ και πολλά χρόνια) πατέρα των  παιδιών μου, γιατί μέσα από το μεγάλο μας έρωτα, μου χάρισε δυο υπέροχα παιδιά! Τον ευχαριστώ λοιπόν, γι' αυτήν την ερωτική χαρά κι ευχαριστώ και τα παιδιά μου, οπού με διάλεξαν για "μητέρα" τους και σαρκώθηκαν στα σωθικά μου. Αλλά πάνω απ΄όλα, ευχαριστώ τον Παντοδύναμο Θεό, οπού μου έδωσε το υπέροχο δώρο της μητρότητας!..


(ΕΡΓΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ

ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ ΜΟΥΣΑΜΑ)
Άδεια Creative Commons
Ευχαριστώ ιδιαίτερα και τον Αρχάγγελο Γαβριήλ, τον υπέροχο και χαρούμενο οπού διαλέγει τα παιδιά για τη μάνα...με την εντολή του Παντοδύναμου Θεού!!!

ΕΡΓΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ

                       ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ ΜΟΥΣΑΜΑ
Άδεια Creative CommonsΕυχαριστώ κι όλους τους Αρχαγγέλους κι όλες τις υπέροχες δυνάμεις για όλα τα χαρίσματα και ευχαριστώ όλη την θετική και ευλογημένη ανθρώπινη ζωή και ύπαρξη στον πλανήτη γη!..

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΤΙΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ κι ευχαριστεί για την ΕΥΓΟΝΙΑ και ΘΕΟΓΟΝΙΑ στον πλανήτη γη και την αναπαραγωγή του ανθρωπίνου είδους!..

Εύχομαι να είναι χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι όλοι οι άνθρωποι
κι όλες οι γυναίκες να αποκτήσουν το δώρο της μητρότητας με την ευλογία του Θεού
και να μη λησμονούν να τον ευχαριστούν γι΄αυτό!
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη

artnotakymothoe
Copyright:Νότα Κυμοθόη 2009

© Νότα Κυμοθόη