ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΕΦΗΒΟΣ" ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

                                                                  ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΕΦΗΒΟΣ"© Nota Kimothoi
                                                              ελαιογραφία σε καμβά
                                                   
 ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΕΦΗΒΟΣ"ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

   Η εφηβεία η δική μου, του αδερφού μου, αλλά και των παιδιών μου και η εφηβεία των παιδιών που είχα ως μαθητές στο μάθημα ζωγραφικής, με ενέπνευσαν γι΄αυτό μου το έργο ζωγραφικής, δίχως να υπάρχει κάποιο μοντέλο. Έχει δημιουργηθεί από τη φαντασία μου...

ΔΟΚΙΜΙΟ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ
Η ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi


Η εφηβεία είναι μια εποχή οπού ο μικρός άνθρωπος εισέρχεται σε μια περίοδο της ζωής του, όπου η αθωότητα του παιδιού έρχεται σε σύγκρουση με τη γνώση του σώματος!..
Αυτή η εποχή αναστατώνει ορμονικά το σώμα κι αυτή η αναστάτωση σε σχέση και με τις αισθήσεις μέσα από τις οποίες αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω του και το πως φιλτράρονται αυτές οι προσλήψεις...
(ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ)
artnotakymothoe/Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
Copyright:Νότα Κυμοθόη

Πνευματικά Δικαιώματα/artnotakymothoe© Νότα Κυμοθόη