ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Νότα Κυμοθόη "Σχέσεις" Ζωγραφική

Νότα Κυμοθόη "Σχέσεις"
Zωγραφική
       Εικαστικό έργο ζωγραφικής μου, εμπνευσμένο από τη σύγχρονη κοινωνία μας, με τα βασικά χρώματα, με τα οποία εργάστηκα στην παλέτα μου.
 Ένα αγαπημένο έργο ζωγραφικής μου, ελαιογραφία σε καμβά που δημιουργήθηκε στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ μου στον Υμηττό, το 1995. Είναι διαστάσεων 0,60Χ0,80
        Μια σύνθεση προσώπων, εμπνευσμένη μέσα από την καθημερινότητα της εποχής μας. Το έργο μου αυτό έχει παρουσιαστεί σε ομαδική Έκθεση στη Δημοτική Πινακοθήκη Λαμίας!
Νότα Κυμοθόη artnotakymothoe
Εικαστικός και Λογοτέχνης  
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ,Υμηττός

Νότα Κυμοθόη "Σχέσεις"artnotakymothoe ©Νότα Κυμοθόη 1995

Δεν υπάρχουν σχόλια: