ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΚΑΡΑΒΙΑ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ


Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΚΑΡΑΒΙΑ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ



1. " Οδοιπορικό": Νότα Κυμοθόη 1991
Ελαιογραφία σε μουσαμά (60X80) 

Δημοσιεύτηκε στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ με τίτλο:
 "Λεύκωμα ΄95 Ζωγραφική Νότα Κυμοθόη", έκδοση 1995

Έργο, εμπνευσμένο από την Ποίηση του Οδυσσέα ΕλύτηQ

"...Άνεμοι γέροντες γενειοφόροι
των παλαιών μου θαλασσών φρουροί
και κλειδοκράτορες εσείς που κατέχετε το μυστικό
σύρετέ μου στα μάτια ένα δελφίνι.
Ο βαθύς τριγμός να μου θυμίζει ακόμη
ότι αυτός που είμαι υπάρχω!.."

Συλλογή: Γιάννης Αντωνίου (Αθήνα)




2."Ιστιοφόρο": Νότα Κυμοθόη 1991
Ελαιογραφία σε μουσαμά (60X80)

 Δημοσιεύτηκε στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ q
"Λεύκωμα ΄95 Ζωγραφική Ν. Κυμοθόη", έκδοση 1995

Το έργο ανήκει στη Συλλογή της Μαίρης Χρήστου (Αθήνα)


3." Το Φως του Αιγαίου": Νότα Κυμοθόη 1991
Ελαιογραφία σε μουσαμά (60X80)

Δημοσιεύτηκε στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: "Λεύκωμα ΄95 Ζωγραφική Ν. Κυμοθόη", έκδοση 1995

Εμπνευσμένο έργο από την Ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη:
"...Ο ποιητής των νεφών και των κυμάτων κοιμάται μέσα μου!
Στη θηλή της θύελλας τα σκοτεινά του χείλη
και η ψυχή του πάντοτε με της θαλάσσης το λάκτισμα...
Ωραίες αχτίδες γύρω στην όψη
την άλω του πόντου δονούν...
Και πάλι προβαίνουν ψηλά μες τα νέφη
απ' την άλλη μεριά του βυθού..."

Ανήκει στη Συλλογή του  Γιάννη Αντωνίου (Αθήνα)

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
 ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
ΣΤΟ ΤΗΛ. 694 8864 569
e-mail:kimothoinota@gmail.com